Moi!
Muistatte varmaan, kun kerroin etten karkaile. Suunnitelman muutos! Voisin kertoa miten kaikki tapahtui. No niin aloitetaas;
Emäntäni iskä päästi minut ulos ja jäi itse istumaan terassille. Sitten minä pujahdin pusikkoon. Ensin ihan meidän pihaan, mutta sitten tajusin Mä oon vapaa ja lähdin äkkiä rynnimään ryteikköön. Iskä mua huuteli BONZOO! En tietenkään kuunnelut. Sitten se meni äkkii sisälle, ja sanoi emännälle Bonzo karkas. No iskä heitti takin päälleen ja lähti huuteleen mua. No emäntä teki saman tempun, mutta oli vaan sen verraan fiksumpi että nappasi kourallisen herkkujani mukaansa. Sit sekin huuteli mua. Iskä lähtii römpii risukkoon ja emäntäkin etti mua puskist. Sit se sano iskälleen itku kurkus, et mä meen kattoon tieltä. No, ennen kun se meni sinne se juoksi mummulaan ( Meidän naapurissa asuu) Et tulkaa äkkii ettiin Bonzo karkas ja siin vaihees se jo poras. No Pappa ja iskä jäi katteleen ryteikköön ja pihaan Mummu Emäntä ja Hentsu ( Emännän systeri) Lähti huuteleen mua tielle mummu kysy vastaan tulijoilta et oks kukaan nähny mua. Sit kun ne tuli kulman takaa ja ne lähesty mun piilopaikkaa, niin mä spurttasin niiden ohi. Emäntä pomppas mahalleen asvaltille kun yritti tavoittaa mua Se pelkäs ihan hirveesti et hukun ryteikös syvään ojaan, tai jään auton alle! Sitte juoksin niiden naapureiden pihaan ja jouduin iskän syliin! Heipsuli!