Haukku maukku paukku!

Eli siis, mä, emäntä, Iines ja Eppis ollaan lähössä kesällä 8-12.7 Marttisiin Virroille Kennelliiton GouHau-Leirille.. Jee! Se leiri elämä vasta on poikaa ( Tai tyttöö.....) nooo aivan sama. Mut me mennään sinne. Kuka muistaa ketä on Iines? Se on mun Bestis isolla Beellä! Se vaa vähä pomottelee mua.... mut minkäs mä sille jääräpäälle voin.. Kukas tietää millo mulla on syndet?=)) Jemppis ainaski.. Kuka muistaa kuka se on Pikku kisa....... voittaja saa kunnia maininnan tiedoistaan!!!!!!!!!!=DD

Elikkäs näin nyt niit pittäis tulla rulla:

1. Mikä on virallinen nimeni?

2. Kuka on äitini ( rekkari nimi)

3. Entäs isukki? (rekkari nimi)

4. Entä veli kultan? (Virallinen)

5 Synttärini?

6 Mikä leiri?

7. Lempparileluni?

8. Rakastanko ruokaa?

9. Omistaja ( Emäntä isäntä mummu pappa äiti isi yms...)

10. Bestis?

Vastaa kommentteihin kaikki liittyy muhun=DD UUh..... joo heko hekjo

Ouksis,

Pusis Bonzos