Happy Birthday, rakas Bonzon Boikanen!

Tänään, Bonny ei jaksa kirjoittaa niin mä kirjoitan Bonzon puolesta, sain sen käyttäjätunnukset=D Mut tosiaan, Bonilla on syndet vappuaattona 30.4, ostin sille synttärilahjaksi söpön tiikerin, sellasen vinkuvan kuuskytä senttisen pehmolelun<3 Mut tosiaan Bonzo on ylihuomen vuoden. Leivon sille pikkuselle nakkikakun. Eli suomeks:D; hylajätskiä ja siihen nakki pystyyn! <3 =DD Mutta Bonnyn merkkipäivän kunniaksi, julkaisen hänestä seuraavassa OMASSA postauksessani hänen vuodestaan kuvia, ja huom. KUVIA EI SAA MISSÄÄN NIMESSÄ KOPIOIDA!! Niitä ei lainata virtuaalikenneleille, että sillee. Mutta annan Bonzolle suun vuoron kun se nököttää tos mun vieres ton naamans kaa<3 Vitsi se on syötävän söpö!!!      Ei se jaks kirjottaa, mut se puhuu mun kaa=D  :

EMÄNTÄ: Vooii mun pikku oma kulta mussu söpönenä "Pusi Pus"

BONZO: Hyyi! Älä koske muhun! Hyyi vähä sää oot pimee! Ja ällö!! Miten uskallat koskee muhu?! Etsä tiiä kuka mää oon???

EMÄNTÄ: Tuu sylkkyy pikkuinen halinalle

BONZO: EN VARMANA TUU!!!!! Haluun sanoo savinaiset IHANAA #########!!! Mut sit taas ihan toisi päi!!!!!!! MUR MUR Älä koske!!! :O

 

HYVÄÄ VAPPUA!!!!!!!

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin=D

<3: Emäntä ja Bon